My everyday routine

wtorek, marca 07, 2017

Znalezione obrazy dla zapytania routine tumblr






Znalezione obrazy dla zapytania routine tumblr
Hej kochani, mam nadzieję że luty minął wam dobrze. Mi niezbyt, aczkolwiek nie było aż tak źle. Dziś pokażę wam czego używam do malowania i pielęgnacji cery. Mam nadzieję, ze taki post wam się spodoba jak i zapraszam do komentowania:)

Oczyszczanie
Płyn micelarny, active90
Tonik i żel oczyszczający do twarzy z aloesem, oriflame
(+olej kokosowy)
Nawilżanie
Krem-żel z aloesem, oriflame
Aktywny krem redukujący niedoskonałości, under twenty
Moje domowe maseczki
* mąka i woda (wymieszać tak, aby stworzyć gęstą konsystencje, nałożyć na twarz na pół godziny)
* białko i kilka kropel cytryny (białko lekko ubić, nałożyć na 15 minut)
* soda oczyszczona, kilka kropel cytryny, troszeczkę wody (proporcje samodzielnie wymierzyć, nałożyć na przynajmniej 10 minut)
* maseczka cynamonowa
* polecam również nakładać miód na twarz (najlepiej na noc)
Peelingi
*szczerze polecam peeling z połączenia wody i soli himalajskiej, skóra jest o wiele ładniejsza
Dodatkowe
*plastry na wągry (najlepiej te z węglem)
*plasterki przeciw wypryskom, isana young
Makijaż
Pod oczy korektor z eveline, jednak serdecznie wam go nie polecam (ma bardzo słabe krycie) +fluid matujący z bielendy,
Następnie nakładam trochę perełek brązujących z avonu (kocham je całym sercem!), nie lubię być biała, a dzięki nim dodaje sobie pewności siebie,
Tusz do rzęs, wonder'full z rimmel z olejkiem arganowym, nie jest wymarzonym tuszem, a szczoteczka w porównaniu z ceną nie jest zbyt fajna, aczkolwiek spisuje się w miarę dobrze
Produkty do ust
Mam strasznego bzika na ich punkcie i potrafię ciągle kupować różne pomadki, chociaż w ogóle ich nie używam
*baby lips peach kiss, maybelline
*pink twinkle, avon
*lip gloss dark orchid, h&m
* k lips lovely lips, lovely
* k lips neutral beauty, lovely
* lip sensation, wibo
* juicy color lipstick, wibo
* color wear, lovely


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja nie mam rutyny, co jakiś czas kupuję nowe kosmetyki w zależności od potrzeb.

    OdpowiedzUsuń

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi