KONKURS

niedziela, kwietnia 16, 2017


Hej wam, zniknęłam na jakiś czas, ale oznajmiam że wracam na dobre. Wracam do was z konkursem, przy ostatnim były małe problemy (aniżeli dlatego, że nie podałam publicznie zwycięzcy, ponieważ nagrodę od razu wysłałam temu chłopakowi i ze względu na brak czasu zapomniałam dodać to na bloga - mam nadzieję, że rozumiecie).

                                                                                                                                                                   

KONKURS NUMER 1
Więc tym razem mam dla was bardzo ciekawy zestaw, tak myślę: K LIPS W KOLORZE NEUTRAL BEAUTY, RAMKA NA ZDJĘCIA, KSIĄŻKA PT: JAK CIESZYĆ SIĘ Z ŻYCIA, COŚ SŁODKIEGO I WIELE POZYTYWNEJ ENERGII.
Konkurs potrwa od dziś do 15 czerwca, następnego dnia po zakończeniu ogłoszę oficjalnie wyniki.
PAMIĘTAJCIE PRACE KONKURSOWE ZAMIESZCZAMY TYLKO I WYŁĄCZNIE W KOMENTARZACH (wszelkie pytania natomiast kierujcie na maila: cranshee@gmail.com postaram się odpowiedzieć jak najszybciej).
ZADANIE KONKURSOWE
Napisz co zmieniłbyś/abyś w swoim życiu. Możesz pisać o czymkolwiek, główną tezą jest zmiana chociażby stylu. Napisz coś od serca, życzę powodzenia!
WARUNKIEM JEST OBSERWOWANIE BLOGA

                                                                                                                                                                   

KONKURS NUMER 2
Proszę o przesyłanie prac na maila, w tytule napisać "K2 imię i nazwisko"! Do wygrania: KARTA UPOMINKOWA SPOTIFY O WARTOŚCI 20 ZŁOTYCH, KSIĄŻKA PT: WSZYSTKO CO MĘŻCZYŹNI WIEDZĄ O KOBIETACH, COŚ SŁODKIEGO I WIELE INSPIRACJI. 
Konkurs potrwa od dziś do 31 lipca, następnego dnia podam wyniki. Prace konkursowe wysłane w komentarzach nie będą zaliczane, wysyłamy je tylko i wyłącznie na maila, aby zapobiec bałaganowi (mail: cranshee@gmail.com)
ZADANIE KONKURSOWE
Napisz co cię inspiruje, czego szukasz w życiu, czy jesteś odważny/a w modzie. Cokolwiek chcesz, główną myślą jest inspirowanie się. Życzę powodzenia!
WARUNKIEM JEST OBSERWOWANIE BLOGA (PROSZĘ O PODANIE NAZWY W MAILU)

Mam nadzieję, że weźmiecie udział w moich konkursach przygotowanych specjalnie dla was! Buziaki!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Cześć c: Obserwuję jako Lady Skywalker.
    Co chciałabym zmienić w swoim życiu? Zarówno tak dużo, a tak niewiele. Ciągle i bez przerwy dążę do tego, by moje życie uległo zmianie. Walczę o spełnienie moich marzeń, nie poddawając się i nie dając za wygraną.
    A jeśli moje marzenie się spełni, oznacza to ogromne BOOM i WIELKĄ zmianę. Zaraz po maturze mam zamiar wyjechać do Stanów Zjednoczonych na program AuPair. Polega on na tym, że w zamian za opiekę nad dziećmi rodziny goszczącej, hości zapewniają przyjezdnej lokum, wyżywienie oraz wypłatę. Daje to ogromną możliwość podróżowania, samorozwoju czy chociażby podciągnięcia się z języka angielskiego. Prowadzi to jednak do ogromnych zmian w moim życiu. Wyjazd wymaga ode mnie przełamania swoich słabości - wiem bowiem, że w USA nie będzie mojej rodziny, a będę zdania tylko na siebie i własną inteligencję. Będę chodzić do szkoły i uczyć się do matury, a równocześnie wypełniać dokumenty wizowe i pakować walizki. Konieczność pożegnania mojej rodziny i przyjaciół na 13 miesięcy oraz całkowita zmiana otoczenia, ba, kontynentu! To ogromny szok dla każdego, a dla mojego życia oznacza to wielką zmianę :)
    Jest to jednak moje największe marzenie, dodatkowego powera dodaje mu wsparcie ze strony najbliższych. Nie boję się Burzy, która przechodzi moją drogą. Robię dla siebie wielki krok, ale dlaczego miałabym stchórzyć i z niego zrezygnować? Warto walczyć o swoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim życiu chciałabym zmienić to, żeby więcej uwagi poświęcać sobie... Często pragnę zadowolić innych zamiast siebie... I wychodzi mi że jestem przemęczona i niezadowolona :)
    Anna // https://docieplajdom.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. OBYDWA KONKURSY PRZEDŁUŻONE DO 31 SIERPNIA!!!

    OdpowiedzUsuń

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi