Jak żyć dobrze?

niedziela, marca 19, 2017

                Znalezione obrazy dla zapytania good life tumblr


Kiedyś bardzo nienawidziłam życia, nie umiałam się nim cieszyć. Przez ludzi, którzy mnie otaczali. Nie cierpiałam ich, ale kiedy zmieniłam towarzystwo moje spojrzenie na świat było zupełnie inne. Byłam szczęśliwa, jednak  czegoś nadal mi brakowało. Po długim czasie znalazłam to, znalazłam osobę, która mnie uszczęśliwiała, a potem wszystko odwróciło się do góry nogami. Zaczęłam tę osobę nienawidzić, bo przez nią nie będę już nigdy szczęśliwa. Jak mamy z tym żyć? Co mamy robić? 
Zawsze chciałam napisać takiego posta, który byłby inspiracją dla wielu osób i im pomógł. Mam nadzieję, że napiszecie swoją historię w komentarzu, a ja zapraszam do czytania dalej. 

Przede wszystkim skup się na teraźniejszości. Przestań zamartwiać się przeszłością i przyszłością. Rzeczywistość jest tu i teraz. Po drugie ciesz się tym co masz i kogo masz. Spójrz na przyjaciół i świat inaczej. Uwierz, że będzie lepiej. "Kieruj się przyjemnością a nie strachem. Większość ludzi kieruje się w życiu strachem przed zmianami oraz strachem przed brakiem lub utratą czegoś. Strach nie jest dobrym powodem, aby coś robić. Zamiast tego rób różne rzeczy ponieważ sprawiają one tobie lub innym przyjemność. Wykonuj swoją pracę nie dlatego, że pozwala ci ona żyć na danym poziomie tylko dlatego, że jest ona ważna, kreatywna i potrzebna." Nie zapominaj, aby być wdzięcznym za drobne przyjemności. Uśmiechaj się do ludzi na ulicy. Bądź uprzejmy. To wszystko totalnie zmienia. Posłuchaj dobrej muzyki, śmiej się. Zapomnij o złych rzeczach i złych ludziach. Pomyśl o sobie, o tym, że raz się żyje i bądź szczęśliwy. 

Nie każdy ma życie idealne, ale nie o to chodzi. Żyj tak, aby cieszyć się każdym dniem. A ja mam nadzieję, że taki post wam się spodobał i nie zapominajcie o obserwowaniu i komentowaniu, buziaki!

PS. Szykuję dla was mały konkursik i tym razem wygra więcej osób, a wyniki oczywiście pojawią się na blogu. Przepraszam również za wcześniejszy nieprofesjonalizm. 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. jesteś tak młoda i piszesz takie mądre teksty. gratulacje. pozdrawiam. jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przemyślenia. Nie ma co się smucić. Trzeba chwytać życie garściami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze powiedziane. Również żyję według tej zasady.

    OdpowiedzUsuń

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi