#buty

Modne buty sportowe

środa, maja 04, 2016




Zawsze chciałam napisać takiego posta w którym znajdowałyby się te najmodniejsze modele butów sportowych. Naprawdę, nikt chyba nie ma ochoty przeszukiwać połowy internetu w poszukiwaniu fajnych butów na wiosnę/lato 2016. Serdecznie was zapraszam do przeczytania dalszej części.


ADIDAS SUPERSTAR



Chciałabym zacząć od hitu numer jeden - superstarów. Dostępnych w przeróżnych wersjach kolorystycznych. Dla jednego tak, dla drugiego nie. Zdecydujcie sami, ja wyraziłam swoją opinię w poprzednim poście. 

ADIDAS STAN SMITH
Drugi kultowy model butów od Adidasa. Mój ulubiony. Stany są pod każdym względem idealne, oczywiście dostępne w różnych opcjach jak i kolorach. 



NIKE AIR FORCE 1
Buty według mnie cudowne. Jednak uważam, ze niskie są o wiele ładniejsze niż wysokie. Mimo wszystko to zależy od was. 


NIKE AIR MAX THEA
Nike stworzył taki model, który przypodoba się kobietom. Buty idealnie wyglądają w każdej stylizacji. Dla mnie idealne. 


Oczywiście na końcu chciałabym powiedzieć, że jest jeszcze sporo fajnych sportowych butów m.in.:
  • Reebok Classic Leather
  • New Balance
  • Nike Air Max
  • Nike Huarache
  • Nike Roshe Run (One)
  • Adidas Zx Flux
  • Converse
Reebok Classic Leather



Nike Huarache


Nike Roshe Run (One)


- Paper Doll

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Hej najbardziej podobaja mi sie adidas superstary. zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sportowe buty.
    A na Adidasy Superstar to już od dłuższego czasu choruję.
    Bardzo fajny post !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście sama mam Nike air max i moim zdaniem to najwygodniejsze buty sportowe jakie miałam, ale szkoda, że są już tak oklepane.
    Kiedy widzę na ulicy co drugą osobę, która idzie w Superstarach czy innych butach wymienionych przez Ciebie od razu odpycha mnie od nich. Chyba już prawie każdy ma te buty.


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wielką wielbicielką butów sportowych.
    Mam ich coraz więcej i więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Reebok Classic Leather - jak dla mnie najlepsze! Sama takie posiadam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak doskonale widać nawet buty sportowe mogą być eleganckie. W sumie aj jestem zdania, że buty damskie https://butymodne.pl/damskie-c531.html wszystkie są warte uwagi. W końcu ja je bardzo lubię i mogę mieć całą garderobę butów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wygodne buty, które będą idealnie pasowały do letnich, sportowych stylizacji.
    https://jebut.pl/kapcie-damskie

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty wyglądają stylowo i bardzo wygodnie

    OdpowiedzUsuń
  10. modne i wygodne, takie połączenie to zdecydowanie mój styl. Co do butów to akurat stawiam na takie lepsze marki, buty muszą być porządne. Outlet www.outletessi.pl to dobre miejsce na takie zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym kupić mężowi w prezencie buty asics męskie , ale tak naprawdę nie znam się zbytnio na markach produktów. Wyglądają na całkiem porządne i jemu się podobały w sklepie. Chyba więc je zamówię.

    OdpowiedzUsuń

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi