#konkurs

Birthday girl + Konkurs

czwartek, listopada 24, 2016


22 listopada to dla mnie wyjątkowy dzień, moje urodziny. W tym roku stało się coś zupełnie specjalnego. Pod postem na facebooku mojej idolki Tini Stoessel napisałam, że mam urodziny i zapytałam ją czy mogłaby mi złożyć życzenia. Kilka minut później omal nie dostałam zawału, odpowiedziała mi.
Dzisiejszy post to przede wszystkim konkurs dla was, do wygrania jest paczka świąteczna ze słodyczami i książka FASHION NOTES. Czas do 17 grudnia br. KONKURS PRZEDŁUŻONY DO 20 STYCZNIA 2017
PS Liczy się kreatywność, a nie długość

Co trzeba zrobić?
1. Obserwować mój blog, a w komentarzu napisać nazwę pod jaką go obserwujecie.
2. Napisać w komentarzu za co lubicie święta 


What you need to do?
1. Follow my blog, and in the comments write the name which you observe it.
2. Write in the comments what you like in Christmas

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Obserwuję z konta Lady Blue :)
    Ojejciu święta <3 To dla mnie najlepszy czas w roku! Co z tego, że jest zimno, ale to w pewnym stopniu stwarza tą świąteczną atmosferę! Uwielbiam ten czas, kiedy w sklepach panuje przedświąteczny szał! Każdy kupuje tony jedzenia, prezenty, ozdoby świąteczne, co po prostu ubóstwiam! :D Kocham po prostu klimat tych świąt. Cała rodzina zjeżdża się, by razem świętować. A wigilia to coś super! Stoły uginają się od jedzenia, wszędzie pięknie pachnie piernikami, barszczem z uszkami, bigosem! Ahh, świąteczne jedzenie! <3 A po wigilii pasterka - nikt już nie ma siły, bo jest tak obżarty, ale i tak kościół jest pełny ludzi i panuje super atmosfera :D I oczywiście śpiewanie kolęd :D To najlepsza tradycja, na którą zawsze czekam cały rok :D Moim zadaniem w domu jest zawsze ubieranie choinki i strojenie domu :D Kocham się przy tym wykazywać kreatywnością, no i przy okazji podjadać cukierki z choinki :D Oczywiście nie obyłoby się też bez Kevina - oglądam co roku, pewnie jak każdy :D No i wyczekiwane przez wszystkich prezenty! Zawszę dostaje ich mnóstwo, uwielbiam je otwierać, bo zawsze są to niespodzianki, a już w ogóle najbardziej to lubię kupować je innym i patrząc jak cieszą się z ich otwierania! :D Jako, że mam młodsze rodzeństwo, co roku w domu pojawia się któryś z wujków przebranych za św. Mikołaja :D Jest wtedy mnóstwo śmiechu! A kiedyś sama nabierałam się na ich strój :D A jak trafi się, że na święta akurat pada śnieg, to już w ogóle szał i jest tak cudownie :D Fajnie też, że wszyscy razem się jednoczą, pomagają. Organizowane są różne akcje zbierania paczek dla biednych dzieci :). No i oczywiście każdy się wycisza, jest czas na odpoczynek, zrobienie sobie rachunku życia po całym roku :) To jest czas po prostu, kiedy panuje magia! Ejj, czumu jeszcze miesiąc do świat? Ja chcę już!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi świętami to dość szemrana sprawa! Bo niby wszyscy je kochają, wszyscy na nie czekają, odliczają dni: skreślając kolejne daty w notatniku, wyjadając czekoladki z kalendarza adwentowego bądź po prostu ustawiając sobie timer na pulpicie komputera. A jednak.. zawsze tyle z nimi zachodu, tyle wyrzeczeń, wysiłku oraz kłopotów się z nimi wiąże: Czy cała rodzina zmieści się przy stole? A co jeśli wujek Roman znowu pokłóci się z dziadkiem Jurkiem? I po raz kolejny trzeba robić tyle potraw! Choinka postoi, postoi i tylko naśmieci! U kogo w tym roku Sylwester? Zamiast sprzątać wolałabym wyjść na zakupy - tak mało czasu, a rąk do roboty bezustannie brakuje. Jakim cudem w całym zamieszaniu ludzie odnajdują urok, radość, przyjemność? - to dopiero dziwne, nie? To na dodatek ludzie, którzy na co dzień nie skąpią sobie złośliwości, narzekania oraz rzucania wzajemnie kłód pod nogi! Na szczęście, odkryłam ostatnio, co kryje się za tym nadnaturalnym zjawiskiem, jakim jest odmiana ludzkiego podejścia w okresie przedbożonarodzeniowym. Uwaga, uwaga... to MAGIA ŚWIĄT! Serio, naprawdę! To właśnie ona stanowi ten nadzwyczajny czynnik, który wpływa na nasze zachowanie, modyfikuje perspektywę, z jakiej patrzymy na świat. Przechodząc do sedna pytania: właśnie dlatego, tak bardzo uwielbiam święta. Że pomimo wszelkich ułomności, potrafimy siąść z innymi, porozmawiać, życzyć drugiej osobie wszystkiego, co najlepsze - kierując się, może po części tradycją, ale jednak w dużej mierze zwyczajną dobrocią. Owa magia sprawia prawdziwe cuda, które zamieszkują na te kilkanaście dni cały świat, rodzinne domy, a przede wszystkim czekające na nią serca.

    A za co, z kolei, uwielbiam tak MAGIĘ ŚWIĄT?
    Dzięki magii świąt, choinka pachnie tak wspaniale, że chciałoby się zamieszkać w salonie i z niego nie wychodzić.
    Dzięki magii świąt, chociaż nie lubię maku, kapusty ani ryb, nie potrafię w Wigilię odejść od stołu - tak wyjątkowa atmosfera od niego emanuje.
    Dzięki magii świąt, jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się w nie zachorować (przed i po, jak najbardziej, ale od 24 do 31 grudnia - nigdy!)
    Dzięki magii świąt, potrafię cierpliwie zjadać TYLKO JEDNĄ czekoladkę z kalendarza adwentowego, który dostaję od rodziców od dziecka.
    Dzięki magii świąt, mam ochotę wysprzątać cały dom i od razu po tym piec pierniczki, by w każdym pokoju pachniało czystym powietrzem z korzennym aromatem.
    Dzięki magii świąt, uśmiecham się dwa razy częściej, dłużej oraz przychodzi mi to bardziej naturalnie.
    Dzięki magii świąt, nie są groźne mi sprzeczki, spory i kłótnie - staję im na przeciw!
    Dzięki magii świąt, nawet, gdy na za oknem panuje prawdziwa śnieżyca, jestem w stanie wyjść na dwór, by zanieść dziadkom sernik.
    Dzięki magii świąt, bajkowym krajobrazem staje się każda ulica na świecie (i to za sprawą wyłącznie jednego koloru!).
    Dzięki magii świąt, bycie razem nabiera zupełnie nowego znaczenia. :)

    A jak zmienia się świat i oglądana pespektywa w zależności od obecności magii? Oto mała "wizualizacja", połączona wyłącznie z udziałem zdjęć mojego autorstwa:
    http://s5.ifotos.pl/img/magia1jpg_anwxeew.jpg

    Pozdrawiam serdecznie i już na zaś życzę właśnie MAGICZNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA! :)

    ***
    (Obserwuję jako Anjo Ai)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Martyna Jacko :)
    Za co lubię święta? Nie przez szał zakupowy i reklamy świąteczne we wrześniu, nie za przenikający do kości mróz. Święta lubię za to, że mam możliwość spędzenia ich w rodzinnym gronie. Niestety mieszkam daleko od mojej rodziny, stąd każda okazja, taka jak święta Bożego Narodzenia, Wielkanoc, czy wakacje jest jedyną możliwością bym mogła zobaczyć się z bliskimi. Jest to dla mnie wyjątkowy czas, który bardzo doceniam, gdyż jeżdżę do dziadków od strony mamy i taty, którzy są już wiekowi i zawsze boję się, że mogą być to ostatnie święta w tak licznym gronie. Dlatego za każdym razem, staram spełniać się te wszystkie "małe marzenia" dziadków, za które uśmiech wdzięczności jest najpiękniejszą zapłatą. Staram się upichcić jak największą ilość przysmaków, które moi dziadkowie uwielbiają, jednocześnie odciążając ich z obowiązku przygotowywania tak wielu potraw dla naszej licznej rodziny. I właśnie za to również uwielbiam święta. Za to, że mogę ujrzeć tak piękny i bezcenny uśmiech moich bliskich, że mogę im pomóc nawet w najmniejszych rzeczach, za to, że widzę prawdziwą radość na ich twarzach, że rok rocznie spotykamy się w tak licznym gronie w miłej atmosferze. Owszem, kolędy, piękne światełka i cudowne płatki śniegu, również mają swój urok, aczkolwiek ja doceniam święta za te zwykłe, przyziemne, ale sprawiające ogrom radości drobiazgi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  5. Święta - czas, w którym mocniej uświadamiam sobie, że mam wokół siebie ludzi, których kocham i zajadam z nimi tony pierogów, ciast, ciasteczek, pierników, barszczu z uszkami
    - moment, w którym noszę ciepły i gruby sweter, może niekoniecznie gustowny, ale jakże świąteczny i uroczy ;)
    - czas radości, a jednocześnie spokoju i miłości, moment, w którym nikt nie odmawia zagrania w planszowke
    i na koniec minimalistyczny kolaż związany z moimi świątecznymi skojarzeniami http://i66.tinypic.com/2qs2qkw.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię święta za świeżo upieczony makowiec i pierniczki, których zapach rozchodzi się po świątecznym domu. Nie wyobrażam sobie świąt bez pierniczków - ich smak i zapach to właśnie aromat ciepłej, rodzinnej atmosfery bliskości. Śmieszne kształty - renifera z odłamanym nosem, choinki z grzywą na czubku, gwiazdki bardziej przypominającej słonko...wprawiają mnie w wyśmienity nastrój, bo wiem, że dzieciaki włożyły mnóstwo serca w ich wykrojenie. Dodatkowo, przyprawy do piernika podnoszą poziom moich endorfin do maksymalnych limitów, dlatego nie zdarzyły się jeszcze święta, podczas których nie tryskałabym dobrym humorem. A to wszystko dzięki pierniczkom!
    Obserwuję jako Saszka K

    OdpowiedzUsuń
  7. W wieczór wigilijny magiczne rzeczy się dzieją,
    Wszyscy patrzą na siebie ogarnięci nadzieją,
    Nikt już nie pamięta o niesnaskach i sporach,
    Bo to czas przebaczenia, szczerej zgody to pora.

    Każdy patrzy z miłością na drugiego człowieka,
    Pusty talerz na wędrowca niecierpliwie już czeka,
    Więc nie psujmy nastroju, czcijmy chwilę tę w ciszy,
    I w pokorze tej trwajmy. Może Bóg nas usłyszy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: r.helt
    Święta Bożego Narodzenia lubię za wszystko, bo one mają magiczną moc. Cała rodzina spotyka się przy wigilijnym stole i zapomina sobie wszystkie przykrości, żale, składając życzenia.W te święta przyrządza się na najsmaczniejsze potrawy, wypieki. Jest choinka, prezenty. Jak można nie lubić tych świąt. Są wspaniałe, jedyne w roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Były wyniki kunkursu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, rozumiem. Przemilczmy sprawę, że konkurs się skończył i nie wyznaczajmy zwycięzcy, żeby nie musieć wysyłać nagrody, spoko.

      Usuń
    2. Przepraszam za późną odpowiedź, aczkolwiek byłam w ostatnich dniach zajęta. Zwycięzca został powiadomiony.

      Usuń
  10. Kto jest tym szczęściarzem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania

      Usuń
    2. Zwycięzca został powiadomiony, nie ma tu jego komentarza, ponieważ wysłał prace na maila. Myślę że nazwa "Polish Blogger" nic wam zbytnio nie da.

      Usuń
    3. Polish Blogger26 lutego 2017 05:48

      Tak, ja wygrałem. Nagroda do mnie dotarła, więc nie wiem w czym problem.

      Usuń

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi