#lifestyle

24k Magic

poniedziałek, listopada 14, 2016


 W żadnym stopniu nie jestem tumblr i nie mam pojęcia dlaczego zrobiłam takie zdjęcia i teraz je tu wstawiam. Każdemu przyda się trochę inności. Dzisiaj mam dla was niezbyt długiego posta. Ostatnio tracę inspirację i nie mam pojęcia o czym pisać. Zbliżają się moje urodziny, potem święta i 2017. Nie mam na razie planów na przyszły rok. Mam jednak wielką nadzieję pojechać na Tini, Ariane i Bruna. Nie mieszkam jakoś blisko Łodzi, ale też nie mam zbyt daleko. A wybieracie się na jakieś koncerty bądź planujecie? Czy wy też odnosicie wrażenie, że tygodnie lecą w bardzo szybkim tempie? Trochę się obawiam, że przegapię trochę moje życie i zmarnuje szanse, które daje mi świat. A jak jest z wami? Koniecznie podzielcie się tym w komentarzu i nie zapomnijcie o obserwacji bloga, buziaki! 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja nie mam jeszcze planów na przyszły rok, ale bardzo chciałabym pojechać na jakiś koncert :*

    OdpowiedzUsuń

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi