#glany

Glany? Martensy? - gdzie kupić nieoryginalne?

piątek, listopada 27, 2015




Zdjęcia: We heart it

Hej. Od pewnego czasu, gdy zrobiłam przerwę z około 70-80 wyświetleń dziennie zrobiło się ich kilka. Z jednej strony to moja wina, dlatego chciałam was przeprosić jeszcze raz. Postanowiłam więc napisać post, który pomoże wam znaleźć idealne i modne buty.

Przede wszystkim tanio - tu wkracza ograniczenie cenowe - czyli buty z jakiś sieciówek etc.

Glany workery lakierowane skóra czarne R13L


                                                                      elilu.pl

Glany DR. MARTENS - 1460 10072600 Cherry Red Smooth
                                                                    eobuwie.pl

Inne przydatne linki:

MCARTHUR
rockmetalshop.pl
- Paper Doll

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja tam lubię klasyczne Steele, chodzę w nich od prawie 9 lat. Aktualnie noszę kolejny egzemplarz, czyli dwa zakupy glanowe jak na 10 lat nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne są takie buty ale jak po 40-tce to chyba już za stara jestem żeby takie nosić. Może dla dzieci jak dorosną, na razie noszą takie sportowe https://butymodne.pl/buty-sportowe-dzieciece-dla-dzieci-c25959.html najwygodniejsze buty. A w dobrej cenie można w sieci kupić, nie trzeba nic przepłacać jak widać.

    OdpowiedzUsuń

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi