#pamiętnikiwampirów

#thevampirediariestag

środa, października 14, 2015




Dzisiaj przychodzę do was z luźnym postem na temat mojego ulubionego serialu - "Pamiętniki Wampirów". Jeśli jesteście ciekawi moich odpowiedzi lub po prostu też lubicie ten serial to zapraszam. Przypominam, aby zostawiać po sobie ślad w postaci komentarza.


1. Skąd dowiedziałaś się o serialu?

Znałam go już wcześniej i w tym roku dopadło mnie coś, aby zacząć oglądać jakiś serial. Po krótkim szukaniu ideału zobaczyłam na pewnej stronie logo TVD. Wtedy był już prawie koniec 6 sezonu, a ja zaczęłam oglądać pierwszy. 

2. Ulubiona postać?

Od początku byłam fanką Katherine, potem Klausa, a teraz jest to Nora. Intrygujące postacie są najlepsze :)

3. Gdybyś była wampirem, żyłabyś z ludzkiej czy zwierzęcej krwi?
Raczej nie zwierzęcej, bardziej prawdopodobnie, że z ludzkiej. 
4. Team Stefan czy Damon?
Zawsze wolałam Stefana i szczerze nie rozumiałam tego co czuła Elena, ale teraz wiem, że to właśnie Damon był jej miłością. Wybieram Damona. 

5. Twoja ulubiona super naturalna moc?

Hipnoza i nieśmiertelność. Masz wszystko co chcesz i jesteś nieśmiertelny, kto by tego nie chciał?

6.Gdybyś była jakąkolwiek postacią to kto to by był?
Lexi - przyjaciółka Stefana. Chyba zawsze mi jej brakowało i gdy pojawiła się z powrotem z możliwością powrotu - to tego nie zrobiła. Chciała, aby Damon mógł przejść (który dotarł za późno) odnalazła spokój, lecz nadal odczuwam pustkę po tak wspaniałej bohaterce. Damon ją zabił, a ona chciała, aby Stefan miał brata. 


7.Czy czytałaś książki Pamiętniki Wampirów?
Nie i nie zamierzam. Nie potrafię sobie wyobrazić blondi Eleny o jasnych oczach...

8.Kto z serialu ci się podoba?
Oczywiście, ze pierwotna hybryda - Klaus ♥ Zazdrościłam Caroline.


9.Jaka była twoja pierwsza myśl na temat tego serialu i czy 

zmieniła się po oglądaniu?

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam reklamę w gazecie (miałam 7 lat) - to wydawał się być ciekawy, lecz fakt, że był o wampirach mnie przeraził. Serial zaczęłam oglądać w tym roku, więc naprawdę jest przegenialny.

10.Kto był twoją ulubioną czarną postacią?
Gdy po raz pierwszy usłyszałam imię 'Klaus' to przed moimi oczami stał potwór z sześcioma rękami. jednak, gdy pojawił się w serialu to wydawał się lekko straszny, ale pokochałam go. Oglądałam trochę TO i naprawdę jest poruszającą czarną postacią.


- Paper Doll

You Might Also Like

0 komentarze

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi