#fall

Fall

wtorek, października 11, 2016

Modne buty z sieciówek [jesień 2016], Stradivarius, 159 złModne buty z sieciówek [jesień 2016], Zara 239 zł

Już dawno wspominałam o postach dot. stylizacji na dane pory roku i w ogóle dotyczące tych okresów. A więc nadeszła jesień, zbliżają się moje urodziny i dlatego dzisiaj pisze dla was posta. Chciałabym zacząć dzisiaj od butów i ogółem od trendów, a następne posty z tej serii będą w czwartki i niedziele.
Futrzane buty - są chyba najgorętszym trendem tego sezonu, trochę wydawać się to może śmieszne, ale tak jest. Kolejną ważną rzeczą jest platforma, nie dosyć, że doda na kilka centymetrów to nasze stylizacje będą jak najbardziej modne. Duże, wyraźne klamry przy butach, które mają pełnić funkcję ozdobną. Brokat, czyli trend disco wraca. Warto więc zaopatrzyć się w botki lub baleriny ozdobione brokatem bądź cekinami.
Jesień 2016 nie ma być szara, nasze outfity mają się wyróżniać. Masz ochotę założyć złote buty? Zrób to.
Żakiet z poduszkami, cygaretki w print zebry, skórzane czarne botki z klamrami i skórzana minispódnica - to jest to.

Modne buty z sieciówek [jesień 2016], Zara, 159 złModne buty z sieciówek [jesień 2016], Stradivarius, 139,99 zł

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Przepraszam, ale jakoś klapeczki z futerkiem mnie nie przekonują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, czasami moda może nieźle zaskoczyć...

      Usuń

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi