#fashion

My Morning

niedziela, września 11, 2016



Witam wszystkich po przerwie, ale niestety nie miałam zbytnio czasu na pisanie postów. Mam nadzieję, że teraz kiedy moje życie wraca do normy to będzie więcej notek. Przechodząc do tytułu to dzisiaj opowiem wam o moich porankach. Odkąd znów chodzę do gimnazjum, a aktualnie jestem 2 2 klasie muszę wam powiedzieć, że jest inaczej. Kiedyś wstawałam późno i nie miałam kompletnie na nic czasu. Ostatnio postanowiłam, że lepiej mieć więcej luzu rano, a nie wybiegać na autobus na ostatnią chwilę. Czy wy też tak macie/mieliście?

Jestem typem ludzi, który nie lubi warstwy makijażu na twarzy. Kilka miesięcy temu zaczęłam używać podkładu, korektora i nie wpłynęło to dobrze na moją cerę. Mogę powiedzieć, że wręcz tragicznie. Aktualnie nie używam niczego. Na noc jedynie nakładam na rzęsy coś co ma je wydłużać. Chyba wolę być bardziej naturalna niż być po prostu sztuczna. A zresztą nie wydaje mi się, żeby chłopacy lubili plastiki.

Kiedyś po wstaniu miałam strasznie opuchniętą twarz, czyli taki typowy bad face day. Polecam w takich wypadkach na noc wypić minimum 2 szklanki wody - efekty są. Zawsze byłam też przekonana, ze mam ogromne sińce pod oczami, teraz jakoś nie zwracam na to uwagi. A nawet uważam, że są prawie niewidoczne.

A jak wygląda wasz poranek? Czy zmagacie się z jakimiś podobnymi problemami?


You Might Also Like

3 komentarze

  1. No chłopcy lubią co lubią - jedni plastiki, drudzy naturalny look, a inni takie pół na pół. Ważne żebyśmy to my się czuły dobrze we własnej skórze, i to podoba im się najbardziej! Mój poranek wygląda w sumie całkiem normalnie, nie mam problemów żeby wstać. Ale też stawiam na naturalny look, najczęściej robię tylko delikatny makijaż :) Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za poradę z tą wodą, na pewno spróbuję :) Ja do szkoły akurat maluję się, bo mam problemy z cerą już od podstawówki :/
    Buziaki!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też od dawna się maluję przez słabą cerę... a poza tym lubię jednak tak bardziej świeżo i gładko wyglądać z makijażem :) chociaż mój chłopak strasznie tego nie lubi :P

    OdpowiedzUsuń

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi