#blog

Współpraca/Cooperation

wtorek, sierpnia 02, 2016



Witam wszystkich po dość długiej przerwie, ponieważ przez 3 tygodnie praktycznie w ogóle nie było mnie w domu. W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć temat współprac blogerek/youtuberek z firmami najczęściej odzieżowymi. Według mnie wiele dziewczyn zgadza się na to, bo w końcu dostaną darmowe ubrania. Kto by tego nie chciał, no nie? Dla mnie współpraca to zupełnie coś innego firma poszerza grono swoich klientów, dzięki blogerce - oni dają jej parę ciuchów w zamian. Czy to jest korzystne? Jeśli czytelnicy zechcą kupić coś u nich.
Ja na razie nie podjęłam żadnej współpracy, ponieważ mam mały blog. Oczywiście są takie osoby, które robią wszystko dla tych ciuchów. Pamiętajmy jednak, że liczy się ciężka praca, która z czasem przyniesie nam odbiorców. Uważam mimo wszystko iż pisanie do miliona sklepów nie jest dobrym rozwiązaniem. Czy widzieliście blogi czy kanały na których prawie 90% postów/filmików to haule z chińskich sieciówek/lub z innych współprac? Ja owszem i naprawdę muszę przyznać ludzie tego nie lubią. Takie osoby zapominają w końcu o tym, że mają czytelników/subskrybentów.
Chciałam coś jeszcze dopisać, ale nie wiem kompletnie co jeszcze mam dodać.
A wy współpracujecie z jakimiś firmami? A może z tym skończyliście? Koniecznie podzielcie się tym w komentarzu.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja nie zamierzam z nikim współpracować, być może dlatego, że prowadzę mini-blog o Halsey. Widziałam kanały, które były przepełnione takimi filmikami z ciuchami i nie wyglądało to dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Współpracowałam kiedyś z pewną firmą, ale był to krótki okres i raczej nie chciałabym znowu z nimi współpracować

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam uwazam, ze wspolpracy nie mozna stawiac ponad wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi