#music

Rock girl

poniedziałek, lutego 13, 2017

Hejka, dziś zamiast mówić o tym o czym mówię zwykle - czyli o modzie i pewności siebie (a chyba zbyt dużo o tym mówię) postanowiłam zrobić małego muzycznego posta. Koniecznie napiszcie mi jakiej muzyki słuchacie, bardzo lubię czytać wasze komentarze - to wielka inspiracja. 
Czego słucham? Można by powiedzieć, że wszystkiego, ale przede wszystkim rocka, metalu, hiphopu, popu również, pop-rock. Nie będę wymieniać poszczególnych gatunków, aczkolwiek trochę opowiem o moich ulubionych zespołach.  Zacznę od grup, które znam od dawna, a skończę na najnowszych odkryciach. Mam nadzieję, że taki post wam się spodoba.

Znalezione obrazy dla zapytania rock metal tumblr

OneRepublic - słucham ich już ponad 2 lata, inspirują mnie, ich muzyka zawsze poprawia mi humor. Wydaje mi się, że usłyszałam jedną z moich ulubionych piosenek (Come home) w jakimś odcinku Pamiętników wampirów i wtedy uzależniłam się od ich muzyki. Jest to zespół pop-rockowy. Myślę, że każdy na pewno zna ich utwór Counting stars.
Nickelback - nie mam pojęcia jak ich poznałam, ale na spotify usłyszałam ich utwór, dość stary How you remind me i potem wiadomo, słuchałam ich non stop. 
Arctic Monkeys -  bardzo lubię ich muzykę, chociaż już jakoś zbytnio ich nie słucham, ale mam nadzieję, że to się zmieni i zacznę wyciągać ich album z szafy. Pamiętam, że jak zaczęłam chodzić do gimnazjum to pewna dziewczyna ich słuchała, a potem właśnie byli w książce od angielskiego. Grają indie rock i rock alternatywny, serdecznie polecam!
My Chemical Romance - moja perełka, byli ze mną w najgorszych momentach, dzięki nim zaczęłam patrzeć inaczej na świat. Sprawili, że zaczęłam patrzeć inaczej na życie, a teraz gdy to piszę mam aż łzy w oczach. Zawsze będę ich kochać. Prawie rok temu jakaś dziewczyna udostępniła ich piosenkę The ghost of you, uwierzcie mi śpiewałam ją wszędzie. To jest, był, genialny zespół. Ich gatunku nie da się określić tak dokładnie, jest to szeroko pojęta muzyka rockowa, trochę punkowa, ale przede wszystkim emo. Killjoy forever. 
Metallica - nie umiem określić jak bardzo ich uwielbiam, mój tata ma ich płyty, ale zaczęłam ich słuchać, bo koleżanka poleciła mi ich piosenkę. Od tego czasu stałam się wierną fanką. Jakby ktoś miał mnie zapytać co robiłam w sylwestra to odpowiem, że oglądałam film o Metallice. Nowy rok też w zasadzie tak spędziłam, bo nie zdążyłam obejrzeć go przed północą. Grają heavymetal. Uwielbiam ich, musicie koniecznie posłuchać każdego utworu.

Znalezione obrazy dla zapytania rock metal tumblr

Nirvana - kto by nie znał Nirvany, piosenki są genialne. Powiem krótko ich muzyka to jeden wielki sztos, a Kurt niech zostanie w naszych sercach. Jest to zespół grunge'owy.
Three Days Grace - zaraz po mojej perełce i prawie na równi z Metallicą, oczywiście że mowa o tdg. Słucham ich w drodze do szkoły, kiedy wyjdę za późno na autobus puszczam jedną z ich piosenek i kompletnie zapominam o tym co mnie otacza. Poznałam ich pod jakimś filmikiem na youtubie (dosyć dziwne hahhah). Kolejny zespół heavymetalowy. Polecam serdecznie!
Green Day - jeden z takich zespołów, których po prostu lubię, ich piosenki są fajne do posłuchania, ale nie interesuję się członkami. Po prostu muzyka, jest to punkrockowy zespół, który również polecam.
AFI - wytrzasnęłam ich na jakieś rockowej playliście na spotify. Bardzo lubię ich piosenki, nawet się dziwię, że znam tekst ich utworu na pamięć. Nie jest to "mocny rock", więc koniecznie posłuchajcie.
Kings of Leon - często słyszę ich piosenki w radiu, są dość popularni w Europie, a najbardziej W Wielkiej Brytanii, choć pochodzą z Ameryki. Jest to typowy zespół rockowy.
Imagine Dragons - powiem szczerze nie jestem ich jakąś wielką fanką, ale lubię ich niektóre piosenki. Na pewno znacie chociażby jedną. Jest to zespół indierockowy.
Bring Me The Horizon (rock i metalcore)
Judah & the Lion (rock alternatywny)
Nine Inch Nails (rock industrialny)
Alice In Chains (metal alternatywny, heavy metal)
Guns N'Roses - musze coś koniecznie tu dodać, bo są tak genialni, że to aż wstyd ich tylko wymienić. Na pewno znacie jakąś ich piosenkę, królowie MTV. Zespół hardrockowy.
Rise Against (hardcore punk tzw. melodyjny punk)
Volbeat (groove metal, muzyka na pograniczu rocka i metalu)
In Flames razem z grupami Dark Tranquillity oraz At the Gates zapoczątkował nowy gatunek w muzyce znany obecnie jako melodic death metal
System of a Down (hard rock, szeroko pojęta muzyka rockowa i metalowa)
Pearl Jam - zespół grunge'owy. Wraz z zespołami NirvanaAlice in Chains, oraz Soundgarden zaliczany do tzw. "Wielkiej Czwórki z Seattle". 
Soundgarden - "Zespół identyfikowany jest z nurtem grunge, czerpiący jednak inspirację z tradycji muzycznej zespołów garażowych lat sześćdziesiątych, szeroko pojętego rocka psychodelicznego a także muzyki heavy metalowej spod znaku Black Sabbath."

Oczywiście nie zapominam o takich zespołach jak The Doors, Muse czy Red Hot Chili Peppers. A wy czego słuchacie? Koniecznie napiszcie w komentarzu, z chęcią przeczytam i koniecznie nie zapomnijcie o zaobserwowaniu mojego bloga:)

You Might Also Like

0 komentarze

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi