#prettylittleliars

Pretty little liars tag

czwartek, października 27, 2016

Znalezione obrazy dla zapytania pretty little liars

Hejka kochani! W ostatnim poście mówiłam wam o pewnym problemie. Udało mi się go rozwiązać i wracam z powrotem. Mam nadzieję, że już na stałe.
W dzisiejszym poście chciałabym pogadać o Słodkich Kłamstewkach. Zaczęłam je oglądać pół roku temu, aktualnie jestem na bieżąco. Jeśli jesteście ciekawi tego tagu to oczywiście zapraszam dalej.

1. Ulubiona postać
Na początku byłam zagorzałą fanką Alison, jednak kiedy wróciła zaczęła mi strasznie nie pasować. Teraz zdecydowanie jest to Hanna. Uwielbiam Ashley (Benson) i uważam, że świetnie sprawdziłą się w tej roli. 

2. Najgorsza postać
Chyba nie mam takiej. Nie lubiłam Wildena, ale nie sądzę, że był tą najgorszą postacią. Nigdy nie przepadałam za Shaną, więc według mnie ona była najgorszą postacią. 

3. Najlepiej ubiera się...
Zdecydowanie Emily, jej styl, outfity są boskie.

4. Ulubiony sezon
Nie mam jakiegoś ulubionego sezonu, jednak zaraz po pierwszym bardzo lubię 5. Czyli cała akcja z domkiem dla lalek (finał 5 sezonu, początek 6).

5. Ulubiony odcinek
Finał 5 sezonu "Welcome to the Dollhouse"

6. Ulubiony ship
Mega kocham Haleba, shipowałam ich od samego początku.

7. Najlepszy rodzic
Mama Arii zdecydowanie.

8. Ulubiony cytat
Chłopcy bawią się zabawkami, dziewczyny chłopakami. (Alison)

9. Ulubiona przyjaźń
Hannily i Sparia.

10. Ulubiony pokój dziewczyn 
Ubóstwiam pokój Hanny, lecz bardzo podoba mi się ten Emily.

Oglądacie PLL? A może polecacie jeszcze inne seriale?

You Might Also Like

4 komentarze

  1. PLL *0* O Matko! Ubóstwiam ten serial i jest moim ulubionym wraz z pamiętnikami wampirów (polecam oglądnąć ;))zapraszam do siebie w wolnej chwili : http://hiddenvanilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham PLL <3 Super odpowiedzi *.* ja polecam Teen Wolf, Pamiętniki wampirów, American Horror Story, Bractwo czerwonej opaski, Faking It, Scream Queens i Plotkarę ^^ Pozdrawiam
    http://immortalimm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętniki również oglądam, dziekuję za polecenie - na pewno kiedy znajdę wolny czas to coś sobie włączę. Również pozdrawiam.

      Usuń

Fashion

Popular Posts

Najciekawsze blogi